Overblog
Edit post Follow this blog Administration + Create my blog
August 7 2013 4 07 /08 /August /2013 19:12

Den talentfulle designeren i en tur til Argentina fant mange lokale barn hadde ikke sko for å beskytte føttene, så besluttet å sette opp Toms merkevareløfte hver kunde kjøper et par Billig Toms Sko, merkevare sende et par sko til barn i fattige områder i verden .

Kinesiske bedrifter i veldedighet markedsføring, den andre er en vanlig praksis å symbolsk, sa ganske enkelt: "Vi gjør samfunnsansvar." Men ikke til begrepet merkevare markedsføring og veldedighet forene. Sacha understreket: "Toms Sko Det sosiale velferd markedsføring vil bli et middel til å styrke merkevaren konseptet, og velg markeder, offentlig markedsføring må tydelig skille den splitter egenskapene til meningsfull tilkoblet, og ikke blindt følge trenden."

 

 

Tags:Toms,Toms Sko,Billig Toms

Share this post
Repost0

comments